»Tako Heiner Müller kot Laibach se resnično spopadajo s travmami iz zgodovine 20. stoletja. Nasilje je del te zgodbe. In nasilje spada tudi v našo trenutno družbo. Slovenska zasedba Laibach ve, kako je mogoče z grozečim patosom spraviti množice na noge.«
»Namesto množice delavcev, revolucionarjev, aparatčikov, kozakov, izdajalcev, fanatikov sta le mož in žena ter prostor med njunima telesoma in besedami. Ves zunanji družbeni konflikt panoramskih razsežnosti se stisne med Gleba in Dašo.«
»Kot da ves svet izgine. Vsa političnost je izvedena na odnos med možem in ženo, na dve telesi.«
»Takoj, ko zaslišim besedo ljudstvo (nem. das Volk), postanem nezaupljiv.«
»V tem odlomku, ki bi ga danes prehitro opredelili kot postdramskega, lahko prepoznamo odmev težav, s katerimi se je nemški književnik in režiser Heiner Müller zagotovo soočal v času zgodovinske mrtve točke, na kateri je bil svet pred padcem berlinskega zidu.«
»Slovenska zasedba Laibach ve, kako je mogoče z grozečim patosom spraviti množice na noge.«
»Predstavljajte si, kako iz 'industrijsko' monolitne Laibachovske strukture zvoka izklesati klavirsko klasiko.«
»To pa je poglavitna moč umetnosti skupine Laibach.«
»A strinjamo se, da je država iz barbarstva čudežno zdrsnila v izroditev brez običajnega obdobja civiliziranosti.«
»Podobe Laibach Kunst so odprti znak, ki nima statičnega pomena. Prežema jih dvoumnost in večznačnost, protislovje v njih se ne razreši. To je enigmatična estetska praksa in kompleksen konstrukt.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju